Керівник відділу інтернет-продажів
#Вакансія# Керівник відділу інтернет-продажів #Дніпро @serebrenyk Контакт для зв'язку: Telegram: @serebrenyk, Дякую за CV на пошту:
Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript
Керівник відділу інтернет-продажів Профіль діяльності : Продаж деревообробного обладнання, інструменту Постановка та контроль виконання завдань для контент-менеджера, seo-оптимізатора, технічного менеджера, веб-дизайнера, програмістів та кур'єрів. Інтернет-маркетинг (контроль цін конкурентів, формування пропозицій цінової політики). Формування та ведення бази замовлень та поставок (1С) Контроль кредиторської та дебіторської заборгованості (1C) Оптимізація закупівельної діяльності, розширення асортиментної матриці товарів Формування прибутково-витратної документації (1C) Ведення обліку закупівлі/продажу у програмі складського обліку (1C)
Обновлено ( 18.03.2024 16:35 )
Комерційний представник компанії на ринку Польщі
Посада: Комерційний представник компанії на ринку Польщі Контакт для зв'язку: Telegram: @serebrenyk, Дякую за CV на пошту:
Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript
Винагорода , 2000 Євро +% на місяць Профіль діяльності: Послуги з термомодифікації різноманітних порід деревини. Хвойних, листяних та рідкісних порід. Продаж термообробленої деревини. Опис посади: пошук нових клієнтів і здійснення продажів у сегментах B2B, B2C, продажі за допомогою e-commerce, супровід продажів, врегулювання претензій від клієнтів. Бюджетування та звітність продажів у регіоні. Маркетингові звіти та аналіз діяльності конкурентів. Контроль дотримання фінансової дисципліни клієнтами. Остаточний опис посади має бути погоджений між сторонами і бути невід'ємною частиною трудової (консультаційної ) угоди. Знання мов: вільне володіння українською/російською. знання польської мови на рівні В1/В2,бажано англійська.
Обновлено ( 22.02.2024 10:18 )
Комерційний представник компанії на ринку Італії (Локація: бажано Мілан)
#Вакансія#Комерційний представник# Італія @serebrenyk,
Посада: Комерційний представник компанії на ринку Італії (Локація: бажано Мілан) Контакт для зв'язку: Telegram: @serebrenyk, Дякую за CV на пошту:
Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript
Винагорода , на час випробувального терміну 2000 Євро на місяць, після проходження випробувального терміну 4000 Євро. Опис посади: пошук нових клієнтів і здійснення продажів у сегментах B2B, B2C, продажі за допомогою e-commerce, супровід продажів, врегулювання претензій від клієнтів. Бюджетування та звітність продажів у регіоні. Маркетингові звіти та аналіз діяльності конкурентів. Контроль дотримання фінансової дисципліни клієнтами. Остаточний опис посади має бути погоджений між сторонами і бути невід'ємною частиною трудової (консультаційної ) угоди. Знання мов: вільне володіння українською/російською. Рівень знання італійської на рівні В1/В2, бажано англійська. Профіль діяльності: Послуги з термомодифікації різноманітних порід деревини. Хвойних, листяних та рідкісних порід. Продаж термообробленої деревини.
Обновлено ( 22.02.2024 10:16 )
Заступник головного бухгалтера (ЗЕД)
Заступник головного бухгалтера (ЗЕД) м. Дніпро • Ведення бухобліку з імпорту; • знання, оформлення, ведення документообігу із супроводу продукції; • робота з банками з питань валютного контролю; • оформлення, ведення обліку за операціями, пов'язаними з реалізацією (правильний розрахунок ПДВ, контроль використання пільг із ПДВ з податків); • ведення обліку основних засобів щодо ЗЕД; • ведення обліку за підзвітними особами • ведення обліку, контроль дебіторської/кредиторської заборгованості із закордонними контрагентами; • обробка бухгалтерської документації з ЗЕД (первинної); • англійська мова (вітається досвід роботи в іноземних компаніях). • Заробітна плата біла, з вирахуванням податків (60000 – 80000 грн.) • Перспектива кар'єрного та фінансового зростання. Солдатнікова Олена тел: 099 051-29-65, 097 651-85-51 soldatnikova@gmail.com
Обновлено ( 31.01.2024 15:10 )
Менеджер з продажу
Менеджер з продажу Компанія — офіційний дистриб’ютор, є провідним постачальником автомастил індустріальних масел і промислової хімії (антикорозійні покриття) широкого спектру продуктів для промисловості. Ми працюємо з провідними виробниками і забезпечуємо нашим клієнтам надійні рішення для їх бізнесу. Шукаємо енергійного та мотивованого Менеджера з продажу (автомастилаа), який долучиться до нашої команди Локація: Дніпро, Запоріжжя, Кропивницький, Кривий Ріг. Задачі: - Аналіз ринку й конкурентного середовища;
- Організація і проведення маркетингових заходів різного рівня, презентацій, виставок і тендерів, переговорів з бізнес-партнерами та потенційними клієнтами;
- Формування тактичних і стратегічних планів розвитку бізнесу в цілому;
- Підготовка пропозицій щодо розвитку альтернативних напрямків, запуску продуктів і освоєння перспективних ринкових сегментів;
- Підготовка і підписання договорів, складанням комерційних пропозицій;
- Визначення реальних можливостей компанії і співвідношення їх з планами розвитку;
- Розвиток відносин зі стратегічними партнерами компанії.
Пошук та просування нових можливостей на ринку, підтримка існуючих клієнтів та розвиток взаємовигідних стосунків з ними - Управління циклом продажу, включаючи переговори, укладання угод та підписання контрактів
Вимоги: - Досвід роботи на аналогічній посаді протягом не менше 2 років
- Знання ринку автомастил та індустріальних мастил— вітається
- вища технічна освіта;
- посвідчення водія категорії «В» (автомобіль — амортизація, бензин)
Заробітна плата 25000 - 30000 +%
Олена Солдатнікова тел: 099 051-29-65, 097 651-85-51soldatnikova@gmail.com
Обновлено ( 31.01.2024 15:05 )
Комерційний представник компанії на ринку Німеччини
Посада: Комерційний представник компанії на ринку Німеччини Форма співпраці: стандартна трудова (консультаційна) угода відповідно до литовського законодавства. +380506550175 Олена,
Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript
Опис посади: пошук нових клієнтів і здійснення продажів у сегментах B2B, B2C, продажі за допомогою e-commerce, супровід продажів, врегулювання претензій від клієнтів. Бюджетування та звітність продажів у регіоні. Маркетингові звіти та аналіз діяльності конкурентів. Контроль дотримання фінансової дисципліни клієнтами. Остаточний опис посади має бути погоджений між сторонами і бути невід'ємною частиною трудової (консультаційної ) угоди. Знання мов: вільне володіння українською/російською. Рівень знання німецької на рівні В1/В2, бажано англійська. Кількісні показники діяльності: на час випробувального терміну: реалізація щонайменше 1 вантажівки з продукцією (35-45 м3), після закінчення випробувального терміну і протягом 2024 року щонайменше 2 вантажівок з продукцією на місяць (70-90 м3). Після 2024 р., обсяги реалізації відповідно до затвердженого бюджету продажів. Також, на час випробувального терміну: підготовка маркетингового звіту по ринку, аналіз діяльності конкурентів і створення бази потенційних споживачів. Дата початку діяльності: з 01 .02.2024 з випробувальним терміном у 2-3 місяці. Розпорядок роботи: під час випробувального терміну не більше 20 годин на тиждень, далі 40 годин на тиждень. Підзвітність: комерційному директору компанії Винагорода Виплата винагороди після проходження випробувального терміну до 15 числа місяця, наступного за звітним, шляхом банківського переказу за реквізитами співробітника. Премії: після проходження випробувального терміну співробітнику виплачуватимуть щоквартальну премію, яка становитиме мінімум 30% від базової винагороди за квартал у разі виконання квартального бюджету продажів. Також сторони додатково узгодять матриці преміювання при перевиконанні бюджету продажів 2 Компенсаційний пакет: компанія компенсуватиме співробітнику витрати на відрядження, а також витрати на автомобільний транспорт під час поїздок до клієнтів. Розміри компенсацій будуть додатково узгоджені під час підписання консультаційної угоди. Оплата позаурочного часу: не передбачено Відпустка: 30 календарних днів протягом року. Відпустка надається через 6 місяців після працевлаштування в компанії. Відпустку можливо брати частинами. При закінченні трудових відносин компенсації за невикористану відпустку не виплачується. Умови та строки припинення співпраці: під час випробувального терміну, за умови невиконання цільових показників з продажу, розірвання співпраці шляхом направлення повідомлення за 7 робочих днів до дати розірвання, далі за умови невиконання цільових показників
Обновлено ( 03.01.2024 09:30 )
Директор по продукту
Український бренд одягу преміум сегмента. Виробництво та продаж. Шукаємо Директора з продукту — Аналітика 1.Планування, прогнозування та виміри ефективності комерційного успіху наших колекцій. 2.Контроль розрахунку навантаження на виробництво та можливостей випуску продукції. 3. Постановка та коригування планів виробництва згідно з планами продажу та випуску колекцій. 4.Презентація та захист сезонних колекцій перед командою топ-менеджменту з обґрунтуванням комерційної ефективності. 5.Створення методології та перевірки гіпотез про запуск конкретних товарів у рамках колекцій. 6. Створення річних Product Roadmap для колекцій. 7.Менеджмент та супровід процесів планування, маркетингу, виробництва та продажів сезонних колекцій (day to day routine). 7.Створення прозорої системи продуктових метрик та оцінок ефективності колекцій. 8.Виявлення вільних ринкових ніш для просування нових та існуючих товарів. 9. Продуктовий аналіз асортименту, потреб та попиту покупців. 10.Проведення досліджень та інтерв'ю покупців для збору зворотного зв’язку (csi). Вимоги до кандидата: - розуміння функціонування ринку модного одягу;
- досвід роботи із преміальними брендами одягу;
- гарні управлінські навички та робота в команді;
- сильні аналітичні та логічні здібності;
- технічна освіта; схильність мислити цифрами
Умови роботи: - комфортне робоче місце у центрі міста
- оплачувану відпустку (18 робочих днів на рік); корпоративи, навчання з допомогою компанії;
- графік роботи: Пн-Пт з 12:00 до 19:00 в офісі (на випробувальний термін), далі -гібридний графік (віддалено/зустрічі в офісі) Київ
- +380506550175 Олена,
Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript
Обновлено ( 03.01.2024 09:20 )
HR-менеджер
Досвід роботи HR у системних компаніях (з командою від 30 людей) не менше 2х років; досвід у розробці систем адаптації, навчання, оцінки персонала; успішний досвід пошуку і закриття наступних позицій: менеджери з продажів, продавці та менеджери офісу 1.Багатоканальний пошук кандидатів під потреби компанії (першорівневий відбір). 2. Адаптація нових працівників. 3. Розробка та впровадження системи навчання. 4.Впровадження системи оцінки роботи працівників, атестації. 5. Участь у розробці системи матеріальної мотивації. 6. Формування та оптимізація організаційної структури компанії. 7. Розвиток корпоративної культури. 8. Підтримка морального клімату всередині компанії та отримання зворотного зв’язку від членів команди. 9. Вимірювання рівня NPS по команді. 10. Підтримка відчуття причетності членів команди до розвитку компанії. 11. Забезпечення єдиного інформаційного простору (Телеграм канал, тощо). 12. Управління конфліктами. 13. Робота по утриманню класних працівників у команді. 14. Розвиток функції HR-маркетинг. 15. Контроль та ведення графіку відпусток, лікарняних. - графік роботи: Пн-Пт з 12:00 до 19:00 (на перший час в офісі, далі — офіс/дистанційно); Київ
+380506550175 Олена,
Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript
Обновлено ( 03.01.2024 09:18 )
Комірник
Комірник на виробництво вогнетривких матеріалів: (Запоріжжя) Вимоги: - досвід роботи на складі,
- знання та розуміння складської логістики,
- відповідальний, уважний,
- технічно грамотнийз вищою або середньо-технічною освітоювпевнений,
- користувач ПК володіння 1С
Умови праці: - пн-пт, з 8:00 до 17:00, сб, нд — вихідний (можливий вихід на роботу у вихідний день або затримка після робочого дня, що оплачується окремо)
- офіційне працевлаштування, забезпечення спецодягом,
- район Павло-Кічкаського Промвузла
- Обов’язки: Приймання та видача товарів по кількості та якості
- Проведення інвентаризації складу
- Підтримка чистоти та порядку на складі
- Формування та передача відповідної документації на відвантаження
- Забезпечення раціонального розміщення ТМЦ
Облік ТМЦ, ведення складського документообороту та звітності та ін. +38050650175 Олена .
Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript
Обновлено ( 03.01.2024 09:15 )
Менеджер з продажу
Менеджер з продажу віддалена робота. Присутність в офісі 1 раз на тиждень в планерці. Продаж технологічного та пакувального обладнання на Українському та Європейському ринку. Знання анлійської є великий плюс. Шукаємо менеджера, який вміє працювати з клієнтами. Робота та супровід вже з існуючих клієнтів. з/п 25000 грн. +%
Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript
, +380506550175 Олена
Обновлено ( 01.12.2023 10:19 )
Бухгалтер
В іноземну компанію ТЕРМІНОВО потрібен БУХГАЛТЕР (англійська)
Щомісячне надання звітності по МСФЗ головному офісу Щомісячне надання інформації головному офісу про залишки коштів підприємства Щоквартальна звірка внутрішньогрупових розрахунків Складання щомісячного управлінського звіту за результатами діяльності підприємства Щомісячне виставлення рахунків компаніям групи Формування документів щодо реалізації товарів, послуг (Україна та нерезиденти), отримання підписаних актів щодо нерезидентів Введення даних щодо реалізації послуг у 1С Формування податкових накладних за ПЗ - резиденти Надання інформації для реєстрації податкових накладних у ЄДРПН Знання англійської мови на середньому рівні є обов'язковим. Кар'єрне зростання до посади заступника головного бухгалтера Амбіції із заробітної плати готові враховувати відповідно до професійного рівня кандидата Заробітна плата 30000-50000 грн. Цифри із заробітної плати вказані з урахуванням вирахувань податків 099 051-29-65, 097 651-85-51
Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript
Обновлено ( 18.09.2023 13:31 )
Директор з маркетингу
Шукаємо Директора з маркетингу до Центру дитячого розвитку Вимоги: Досвід роботи Директором з маркетингу (помічником) від 3-х років; розуміння впливу маркетингових активностей на рівень продажу; Знання інструментів маркетингу, каналів просування продукту/бренду offline: on-line; Відмінні аналітичні навички, уміння аргументувати свою позицію на цифрах; Висока швидкість прийняття рішень та самостійність. Системний підхід. Вища освіта в галузі маркетингу. Функціональні обов’язки - Формування рекламної стратегії;
- Складання та впровадження маркетингових заходів, спрямованих на залучення клієнтів та посилення бренду компанії;
- Управління відділом маркетингу;
- Управління каналами комунікацій;
- Організація різноманітних рекламних заходів;
- Аналіз ефективності проведених рекламних заходів;
- Управління програмами лояльності;
- Підготовка звітності для вищого управління та т.д.
- місце роботи: Центр графік роботи: з 9.00-18.00 (суб. неділя, вихідні)
Обновлено ( 13.09.2023 06:29 )
Головний бухгалтер
Опис вакансіїШукаємо Головного бухгалтера (Торгівля-виробництво) - Вимоги: Досвід роботи Головним бухгалтером від 5-х років;
- Знання законодавства про податки та облік. Бажано досвід роботи на виробничому підприємстві
- MS Office, 1С 8, M.E.Doc, Клиент-Банк;
- Вища освіта
Функціональні обов’язки: - Організація роботи відділу;
- Контроль за формуванням доходів, видатків, собівартості, формування заключних проводок у бухгалтерському обліку;
- Ведення податкового та бухгалтерського обліку торгового підприємства
- Організація своєчасного закриття періоду (місяця, кварталу, півріччя, року) та формування та здавання всіх видів звітності
- Контроль за дотриманням та при необхідності своєчасним коригуванням облікової політики компанії;
- Податкове планування для підтримки затверджених у компанії нормативів із податкового навантаження;
- Оптимізація процесів ведення документообігу у компанії;
- Аналіз господарських договорів та угод;
- Розробка пропозицій щодо оптимізації витрат компанії;
- Контроль за коректністю відображення всіх господарських операцій в обліковій системі підприємства;
- Складання фінансової, статистичної звітності
місце роботи: центр, графік роботи: 5/2 з 8.00−17.00 (субота, неділя вихідні)
Обновлено ( 13.09.2023 05:56 )
Бухгалтер ресторану
Опис вакансіїОпис вакансії: Бухгалтер ресторана Ми шукаємо відповідального та досвідченого бухгалтера для роботи в нашому ресторані в місті Дніпро (У районі парку Шевченка) Ваше завдання буде забезпечення точного та своєчасного ведення фінансової документації, оптимізація фінансових процесів та забезпечення фінансової стабільності компанії. Вимоги: - Досвід роботи бухгалтером в гастрономічній галузі протягом 1 року;
- Знання податкового законодавства та бухгалтерського обліку;
- Вміння працювати з бухгалтерськими програмами (preferably 1C: Бухгалтерія); бажано у Poster
- Висока увага до деталей та аналітичні навички;
- Вміння працювати в команді та виконувати завдання відповідно до встановлених термінів;
- Добре знання української та російської мов.
Обов’язки: - Ведення бухгалтерського обліку ресторану, включаючи складання фінансових звітів, облік витрат та доходів, контроль над рухом грошей;
- Підготовка документів для податкової звітності та звітності перед контролюючими органами;
- Контроль за оплатою податків та інших обов’язкових платежів;
- Аналіз фінансових результатів та розробка пропозицій щодо оптимізації витрат;
- Підтримка взаємовідносин з банками, постачальниками та клієнтами.
Ми пропонуємо: - Конкурентну заробітну плату, яка буде обговорюватися індивідуально з кандидатом;
- Стабільні умови праці та можливість розвитку у сфері ресторанного бізнесу;
- Дружню та професійну команду;
- Гнучкий графік роботи.
Обновлено ( 13.09.2023 05:57 )
Менеджер з продажу пакувального обладнання
Про компанію: Компанія постачає на український та європейський ринки пакувальне та технологічне обладнання власного виробництва. Причина відкриття вакансії; З кожним місяцем у нас стає більше клієнтів. Нашій команді не вистачає часу на супровід кожного клієнта, тому ми шукаємо нового менеджера для спілкування з клієнтами. Розмовна англійська обов’язкова. Завдання та обов’язки: - Робота з клієнтами, які звернулися за рекламою та іншими ресурсами.
- Підготовка рекламних матеріалів та участь у маркетингових заходах тощо.
- Робота та супровід вже з існуючими клієнтами
Умови: - Наша команда віддає перевагу людському спілкуванню в колективі без зайвих офіційностей.
- Місце розташування офісу Лівий берег. район житлового масиву Сонячний. Графік роботи: з 8.30 до 17.00. (субота, неділя вихідні)
- Як формується заробітна плата: Існує стабільна ставка (оклад) 14000 грн. +%,. Наші менеджери заробляють щонайменше 25000 грн. в місяць.
Що потрібно робити, щоб потрапити на співбесіду: Відгукнутися на вакансію, відправити резюме, будь-яким способом email/viber, telegram/ Телефонуйте не соромтеся, ми розповімо детально та ретельно про вакансію та запросимо Вас на співбесіду. +380506550175 Олена,
Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript
Обновлено ( 21.06.2023 08:20 )
|
|